Гарантійні умови

Покупець має право на гарантійний ремонт виробу за умови наявності у нього наступних документів:

розрахункового документа, що засвідчує факт купівлі виробу;
заповненого гарантійного талона, засвідченого печаткою торгівельної організації на ньому та на його відрізних корінцях та підписом покупця, який засвідчує його згоду з гарантійними умовами ТОВ «Керхер».

  • Гарантійний строк починається з моменту передачі виробу споживачу та становить 12 місяців, якщо інше не передбачено умовами • • договору (продажу, сервісного обслуговування, публічної оферти).
  • Для підтвердження дати покупки приладу під час гарантійного ремонту або пред'явленні інших передбачених законом вимог переконливо просимо вас зберігати документи про покупку (чек, квитанцію, інші документи, що підтверджують дату і місце покупки).

Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів. (ст. 26 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.)

На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника або виконавця на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування. (ст. 18 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.).

Щоб уникнути непорозумінь просимо Вас уважно вивчити інструкції з експлуатації обладнання, умови гарантійних зобов'язань, і перевіряти правильність заповнення гарантійного талона (ч.3 ст.4 ЗУ Про захист прав споживачів). Дотримання рекомендацій і вказівок, що містяться в інструкції з експлуатації (правилах користування), допоможе уникнути проблем в експлуатації приладу і його обслуговуванні.

Фахівці офіційного сервісного центру (СЦ) самостійно визначають, яким чином слід проводити ремонт обладнання, а також проводити ремонт обладнання або заміну його частин. Несправні вузли приладів в гарантійний період безкоштовно ремонтуються або замінюються новими. Вирішення питання про доцільність їх заміни або ремонту залишається за службами сервісу. При цьому всі замінені частини обладнання залишаються в розпорядженні офіційного СЦ.

Покупець втрачає право на гарантійний ремонт у разі:

  • Наявності в Гарантійному талоні виправлень, нерозбірливих записів. Якщо на виробі відсутній або ушкоджений шильд, нерозбірливий або змінений серійний номер.
  • Якщо несправності виробу викликані механічними ушкодженнями при транспортуванні або використанні, неправильним зберіганням, поганим обслуговуванням з боку покупця. Якщо виріб має сильне забруднення як внутрішнє, так і зовнішнє, іржу.
  • Порушення правил Інструкції з експлуатації (у тому числі, перевантаження, використання не за прямим призначенням, використання без фільтр-мішка у випадках, коли його застосування є обов'язковим чи рекомендованим виробником, використання без фільтруючих елементів, застосування яких передбачено конструкцією, експлуатація приладу з несправними або не призначеними для цього приладу аксесуарами та витратними матеріалами, використання миючих засобів, не призначених для даного типу приладів).
  • Якщо прилад ремонтувався сторонніми організаціями або піддавався конструктивним змінам.
  • Якщо експлуатація приладу тривала після появи несправності та не була припинена.
  • Якщо несправності викликані несприятливими погодними умовами, такими як сніг, дощ, висока вологість, агресивне середовище, неприпустимо низька або висока температури.
  • При неправильному підключенні до системи електроживлення або водопостачання (погана якість контакту в місці підключення, недостатня кількість води, недостатній перетин шлангу або електричного кабелю, недопустима довжина електричного подовжувача, відсутність або дефект водяного фільтра, відсутність зворотного клапану там, де його встановлення передбачене виробником Приладу, і т.і.).
  • При наявності сторонніх предметів, рідин, речовин усередині приладу.
  • Якщо несправності викликані несвоєчасним проведенням технічного обслуговування (змазка; підтяжка різьбових з'єднань; очищення або заміна фільтруючих елементів; регулювання зазорів; обслуговування акумуляторних батарей; заміна фільтр-мішків, щіток, приводних ременів, підшипників, втулок тертя, мастильних матеріалів і технологічних рідин і т .п.).
  • Якщо має місце використання невідповідних матеріалів (використання палива і мастильних матеріалів низької якості, а також з відмінними від стандартних для даного типу приладу характеристиками).
  • Якщо має місце нормальне зношування частин виробу в результаті тривалого користування. Рівномірне зношування деталей при відсутності заводських дефектів не дає права на їх заміну по гарантії).
  • Пошкоджень, викликаних стихійним лихом, пожежею, побутовими факторами (погана якість електроенергії: асиметрія, перепади напруги, відсутність або погана якість заземлення, непередбачувані відключення електроенергії або водопостачання, перепади тиску в мережі водопостачання, гідроудар, наявність повітря у системі водопостачання, наявність вапняних або будь-яких інших покладів і т.і.).
  • Гарантія не поширюється на швидкозношувані деталі (вугільні щітки, підшипники, втулки тертя, приводні ремені, кільця ущільнювачів, прокладки, клапани, ущільнювальні манжети, сальники і т.п.), аксесуари (фільтри, насадки, пістолети, гумові стяжки, щітки, шланги і т.п.), витратні матеріали (масла, змащування, технічні рідини і т.п.), за умови відсутності дефектів матеріалу або збірки дані роботи відносяться до категорії робіт з технічного обслуговування. Технічне обслуговування товару не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару. (ст. 25 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002 р.).
  • Наявність заводської металізованої інформаційної таблички (шильдіка) на обладнанні є обов'язковим!
  • Будь ласка, переконайтеся в її наявності та збережіть її на приладі протягом всього терміну служби приладу. Видалення таблички веде до знеособлення приладу і, як наслідок, до припинення гарантійних зобов'язань щодо такого приладу. У разі відсутності або механічного пошкодження заводської металізованої інформаційної таблички (шильда) товару і неможливості визначення серійного номера товару (якщо є) ТОВ "Керхер" (і / або Продавець), з метою визначення гарантійного терміну на товар, має право запросити у Покупця додаткові докази придбання товару, інші документи, що засвідчують факт і умови покупки товару.
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на двигуни внутрішнього згоряння. Гарантія на ДВЗ надаються їх виробником.
  • Роботи з монтажу, пуско-налагодження, очищення, планово-технічного обслуговування, а також профілактичні роботи, в гарантійні зобов'язання не входять і безоплатно не надаються, якщо це не передбачено окремою угодою.
  • Використання побутового приладу на виробництві чи в комерційних цілях заборонено!